Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


gyakorlat:

Állj csípőszélességnél nagyobb terpeszbe, a jobb kezedet tedd a a derekadra, a bal kezedet nyújtsd fel egyenesen. A vállaidat engedd el. Tartsd a tested alacsonyabban miközben a derekadat emeld fel és döntsd jobbra. Ezt ismételd meg 5-ször. Majd a másik kezeddel a másik oldaladra is 5-ször csináld meg!

 

2.gyakorlat:

Állj csípőszélességnél nagyobb terpeszbe a két kezed nyújtsd fel. A vállaidat ne húzd nagyon hátra.

Ezután lassan fokozatosan hajlítsd be a térdeidet. A két kezed nyújtsd előre és úgy tartsd, mintha egy nagy labdát fognál.Maradj így egy kis ideig aztán lassan állj vissza kiindulóhelyzetbe. Ismétlésszám:10

3.gyakorlat:

Állj egyenesen ezután a jobb lábadat tedd a előre, a bal lábadat tedd hátra. A kezedet egyenesen tartsd előre, engedd le a lábadat. A jobb térdedet hajlítsd be közben  a kezedet, nyisd szét oldalra.

Ismétésszám: 5 mindkét lábaddal

4.gyakorlat:

Menj le  négykézláb a földre, a jobb lábadat nyújtsd hátra és térdelj a bal lábadon.

Ezután a jobb lábadat húzd be előre és a fejedet is húzd be előre.

Ismétlésszám:10 aztán másik lábbal is 10

5.gyakorlat:

Feküdj egy szőnyegre, a kezedet nyújtsd előre 2 lábadat pedig emeld fel 90 fokos szögben.

A kezedet húzd előre és emeld fel a fejedet addig hogy a vállad se érje a talajt.

Ismétlésszám:20

6.gyakorlat:

Feküdj hasra és könyöködre támaszkodj. A bokádat emeld fel csak a lábujjaid érjék a talajt.

Emeld fel a talajról a hasadat, csípődet és a térdedet a talajról. Ezután emeld feljebb a csípődet és tartsd meg 30 másodpercig.

Ismétlésszám:3

Nézd meg a videót! Katt a képre!

Rihanna tánc lépéeseit láthatod!